جریان انحرافی؟!

داشتم مواد مطلب پیش رو را در سر می پروراندم که ناگهان خبر استعفای وزیر اطلاعات به چشمم خورد. گفتم خدا را شکر؛ شاهد از غیب آمد.

این روزها اصرار برخی از سیاسیون و نخبگان بر «انحرافی» خواندن خط مشایی و تقدیس احمدی نژاد تبدیل به یک فرآیند همه گیر در میان اصولگرایان شده است.

خنده دار است؛ کسانی که احمدی نژاد را هدیه خداوند خوانده و سمبل اصولگرایی می انگارند، در بیخ گوش وی رگه های انحراف و فراماسونری کشف می کنند!

تلاش مذبوحانه برخی در جدانمودن مسیر احمدی نژاد و مشایی در حالی است که رئیس جمهور بارها و بارها خود را مرید و دلداده مشایی ذکر نموده است.. داستان آن بنده خداست که دوستش به او گفت تو مرده ای چون منبع خبر مرگت موثق بوده!

حالا این بزرگواران اصرار دارند که به نقل از منابع موثق خود، احمدی نژاد را جدا از مشایی بدانند. در حالی که نزدیکی ارتباط مشایی و احمدی نژاد لحظه به لحظه مکشوف تر می شود. و در حالی که مشایی در تمامی عزل و نصب های احمدی نژاد، تاثیر مستقیم دارد (نظیر تغییر وزیر اطلاعات). دوستان ما خودشان را فریب می دهند نه کس دیگری را.

از این منظر، نوشته شجاعانه آهستان را می ستایم. جدا کردن مشایی از احمدی نژاد فقط و فقط دل خود این عزیزان را شاد می کند تا چند صباحی خود را فریب داده و دچار «خودامیدواری» به آینده شوند!

اشتباه نشود؛ من اصلا در موضع تعیین حق و باطل ماجرا نیستم. ممکن است حامیان مشایی (از جمله شخص رئیس جمهور) راست بگویند. ممکن است مشایی آن چیزی نباشد که امثال حاج سعید حدادیان از وی می سازند. شاید هم برعکس باشد و همه آنچه امثال زاکانی و توکلی و مطهری در خصوص مشایی می گویند صحت داشته باشد.

اما یک چیز مشخص است. احمدی نژاد همانطور که خودش بارها اظهار داشته، با مشایی زاویه اعتقادی ندارد.

مشایی و احمدی نژاد چه حق باشند و چه باطل «هردو» در یک مسیر قرار دارند.

بهتر است که این عده از دوستان خوش خیال دست از فرافکنی و فریب دادن یکدیگر بپردازند و از این بازی مضحک «تقدیس احمدی نژاد – تکفیر مشایی» دست بردارند.

درباره رضا
علاقمند به رخدادهای سیاسی، اجتماعی ایران و جهان

One Response to جریان انحرافی؟!

  1. بازتاب: مصاحبه احمدی نژاد و چارلی رز و دو نکته… « روزگــــار

بیان دیدگاه